Головна | Реєстрація | Вхід | RSS | Четвер, 28.03.2024, 13:32 |
Березнегуватський ЗЗСО I-II ступенів №1 | |
Вітаю Вас Гість |
|
Відкритий урок з математики 1 класВідкритий урок з математики 1 клас Збільшення та зменшення числа на кілька одиниць Вчитель: О.В.Баландіна Урок 50 Тема. Збільшення та зменшення числа на кілька одиниць. Вправи на засвоєння таблиць додавання й віднімання числа 2 Хід урокуМета: на основі практичних дій розкрити зміст понять на... більше, на... менше; вчити розв’язувати задачі, які містять такі поняття; повторити складові частини задачі :розвивати мислення учнів, пам'ять: виховувати старанність, наполегливість Обладнання: предметні малюнки, таблиці умов задач, таблички з назвами складових задачі,набір геометричних фігур,картки для індивідуальної та групової роботи ,комп’ютер, презентація, зірочки І Організація уроку 1)Продзвенів уже дзвінок,Починається урок. Тож і ми часу не гаймо, до уроку приступаймо , Щоб почути у кінці, Що у нашім першім класі: Діти просто- Молодці! 2) Перевірка готовності приладдя до уроку. ІІ. Повідомлення теми та мети уроку Проблемне питання. - Сьогодні ми разом з казковим Незнайком та його друзями вирушимо у подорож за скарбами. Але спочатку допоможемо Питайлику дізнатися про що буде наш урок . (Діти читають опорні таблиці «На 1 більше …», «На 1 менше…» висловлюють думки) Сьогодні на уроці ми дізнаємося про те, як збільшити або зменшити числа на декілька одиниць , пригадаємо з яких частин складається задача та виконаємо вправи на закріплення таблиць додавання і віднімання числа 2. IІ. Актуалізація знань учнів 1. Усна лічба 1)Гра «Поштар» Допоможіть Незнайкові рознести листиНа дошці — будинки, що мають певний номер. В учнів — конверти, на яких написані приклади. Діти повинні рознести листи до відповідних будинків. № 7 , №8, № 9 8+1 4+4 3+4 2+7 6+1 10-2 5+2 7+1 9-2 2) Гра «Веселі задачі для Чебурашки » • Було у Марини Сім ягід малини. Три ягідки з'їла, А скільки лишила? (4) • На травичці біля хати Метушаться цуценята- Двоє білих, наче сніг, Троє чорних, скільки всіх? ( 5) • 5 горішків на пеньку Спочивало в холодку. А вечірньої пори, Принесла ще білка 2. Так до ранку й пролежали, Скільки всіх горішків стало? (7) 3)Групова робота «Математичні ланцюжки » Фізкультхвилинка «Раз-два всі присіли…» 4) Каліграфічна хвилинка - Лічилка «Зошит свій я відкриваю…» - Запис чисел від 0 до 10 3 Кожна людина починає день із чистої водички. І ми почнемо із джерельця чистоти- хвилинки каліграфії. Гарно і акуратно запишемо всі вивчені числа від 0 до 10. Визначте «королеву» та «попелюшку». - Письмо цифри 4 Відгадайте загадки і дізнаєтесь яку цифру сьогодні повторимо ЗАГАДКИ 1) 4 ноги, а ходити не вміє (стіл)2) 4 рази одяг міняє протягом року різною буває (земля) Яке число зустрічається і загадках? (4) Напишіть 1 рядок цієї букви. IIІ. Вивчення нового матеріалу 1. Частини задачі -Зайчик утікав від лисички і не знав пвд яким деревом сховатися. Допоможемо йому та порахуємо ялинки. На дошці — малюнок до задачі. Біля будинку росло 3 ялинки, а біля тину — ще 2. Скільки всього ялинок росло на подвір’ї? Аналіз задачі — Що нам відомо? (Росло 3 ялинки й 2 ялинки.)— Як називається те, що нам відомо? (Умова) — Яке питання задачі? (Скільки всього ялинок?) — Як будемо підраховувати ялинки? Складіть приклад. — Як ми відповімо на питання задачі? — Назвіть частини задачі. (На дошці — таблиця) 2. Розв’язання задач за малюнками підручника (№ 2, С. 57) Шукаючи скарби Незнайко дістався болота та подружився там із жабкою, але у неї виявилось багато друзів. Давайте складемо про них задачу. 2+1=3Фізкультхвилинка Зайчата на городі До бабусі на город зібрались зайчата, І до моркви нахилились, щоб її зібрати. Таз-за тину на зайчат погляда бабуся, І кричить: «Ось я до вас зараз доберуся!» Злякалися зайці, й нумо утікати, До лісочка,до лісочка весело стрибати. 3. Збільшення та зменшення числа на декілька одиниць Робота з геометричним матеріалом. — Покладіть ліворуч 6 кружечків, а праворуч — стільки ж, але із ще одним. Скільки стало кружечків? Менше стало кружечків чи більше? Що означає стільки ж і ще один? (На 1 більше)— Покладіть 3 кружечки ліворуч, а праворуч — стільки ж, але на 1 менше. Скільки стало кружечків? Стало менше чи більше? Що означає стільки ж, але без одного? (На один менше) — Отже, вислів «на 1 менше» означає відняти 1; вислів «на 1 більше» — додати 1. На дошці запис : На 1 більше + На 1 менше - 5. Аналіз задачі № 1 (С. 54) Допоможіть зайчику зібрати капусту Запис прикладів до задач 4-1=3 3+2=5 Фізкультхвилинка для очей Оченята роблять вправи: Вліво, вправо, вліво, вправо.Потім вгору, потім вниз Оченятами дивись. ІУ. Узагальнення і систематизація знань 1)індивідуальна робота (на картках-зірочках)2) Робота в зошитах з друкованою основою ( сторінка 41 завдання 1) Дітям,які правильно виконали отримують зірочки знань III. Підсумки уроку -Що означає «на 1 більше», «на 1 менше»?-Зяких частин складається задача? -Чиї завдання були найцікавішими? - Чи кожен зміг отримати зірочку за роботу на уроці? -Отже, які скарби ми знайшли разом з Незнайком? (ЗНАННЯ) 7 8 9 |
|
Copyright MyCorp © 2024 |