Головна | Реєстрація | Вхід | RSS | Четвер, 28.03.2024, 18:10 |
Березнегуватський ЗЗСО I-II ступенів №1 | |
Вітаю Вас Гість |
|
Урок-подорож із математики і природознавства в 4 класі"Мандрівка до Північного полюсу"Урок-подорож із математики і природознавства в 4 класі"Мандрівка до Північного полюсу"
Вчитель початкових класів
Тема: Письмове додавання і віднімання багатоцифрових чисел. Розвязування рівнянь і задач Мета: - ознайомити учнів із географічним положенням, рослинним і тваринним світом Північного полюсу; - розвивати уміння додавати і віднімати багатоцифрові числа, практикувати розвязування рівнянь із застосуванням письмових обчислень, закріплювати вміння учнів розвязувати задачі на відношення та складені задачі; - розвивати увагу, пам’ять, кмітливість, вміння працювати самостійно і в групах; - виховувати товариськість , дбайливе ставлення до природи.
Обладнання: фізична карта півкуль, маршрутна карта, фішки, ілюстрації тварин і рослин, схеми задач, картки, таблиці усних обчислень, аудіозапис.
Тип уроку- засвоєння нових знань
Хід уроку І. Вступна частина 1.Організаційний момент Продзвенів уже дзвінок, починається урок. Він осінній і цікавий, тож гостей зібрав чимало. Привітаймося скоріш. (вітання) Цікаві дії пропоную я для вас. Станьмо струнко, схаменіться, Один одному всміхніться. Всі готові? (хиток) Починаємо урок! 2.Девіз уроку (таблиця) ІІ Актуалізація знань учнів
А на чому ж доберемось У чарівні та холодні ті місця? Є в нас потяг, криголам, І швидкий , стрімкий літак. - Щоб обрати вид транспорту для подорожі перевіримо результати виконання домашнього завдання (№307, 316)
120км 270км 173 км
Таким чином наш вид транспорту- це літак. Полетіли, приземлились (звук мотору та вітру) Ой як холодно навкруг, А щоб швидше нам зігрітись, Треба на команди поділитись.
1 Велетенська ластонога тварина, яка живе на берегах Північного льодовитого океану. Вона виростає до 4 м, а важить аж 2 тонни. Має пару довгих бивнів.(Морж) 2.Спритна і швидка тварина , яка також мешкає в цій холодній місцевості. Він – чудовий підводний мисливець, який має дві ноги-ласти і крихітні вушка. (Тюлень) -Отже, команди отримують назви «Сміливі», «Спритні». Змагаючись ми будемо мандрувати до крайньої точки Північного полюсу. 4 Усна лічба гра «Хто швидше зробить перший крок» -Яка команда першою подолає сходинки , дізнається про жителів Північного полюсу. (приклади- сходинки)
(на карті 1 крок) 5 Каліграфічна хвилинка – цікавинка -Допоможемо киту вибратися з льодового полону , коли запишете каліграфічно цифрами числа ,які почуєте. 1команда: Вага дорослого моржа досягає 2. 310 кг, а тюленя (морського слона)-3.545кг
2 команда: Перший вдалий політ через Північний полюс на літаку здійснив В.Чкалов (1937р) подолав 8 504 км з Москви до Канади. Через місяць інший екіпаж літака полетіли через Пів. Полюс до США подолавши 10.148км -В яких одиницях були виражені числа, які ви записали?(міри маси та довжини) (на карті 2 крок)
ІІІ Робота над темою уроку 1. Проблемне питання . – Що є спільне у записах чисел у зошитах? (багатоцифрові ) -Подивіться на записи на дошці. Що ви бачите? (приклади з багатоцифрових чисел) -Про що буде урок? 2. Оголошення теми, мети (учні називають тему) -Для чого потрібно вміти додавати і віднімати багатоцифрові числа? -Що ви вже знаєте про це? 3. Гра «Мозковий штурм» -Назвіть закони додавання --Назвіть закони віднімання -Як записують числа при письмовому додаванні або відніманні? -Як виконати письмове (+ або -)? 4. Пояснення вчителя 3 545 10 148 + 2 310 - 8 504
Правило ( підручник с 51)
5 Первинне закріплення . Робота в парах Гра «Поясни товаришу» Виконання № 318 «Знайомство з малечею моржа та тюленя» 1ком. 1 завдання 2 ком.- 2 завдання (пояснюють один одному)
Новонароджене дитинча моржа має масу- 50 кг, а тюленя- 90 кг
(на карті 3 крок) ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА -Щоб до Північного полюсу першим дістатись треба гарно потренуватись.
Раз! Два! Всі присіли.
ІУ Закріплення вивченого Виконавши рівняння № 319 наловите рибку,що мешкає у водах Північного Льодовитого океану 1ком. 1 рівняння 2ком. – 2 рівняння (2 учня пояснюють біля дошки, 2 учні – аналогічно на картках) (4 крок) у водах океану водяться оселедці, тріска, камбала, морський окунь. Всього на Пін.полюсі існує 275 видів рослин і тварин. 2. Розвязування задачі №320 завдання від білого ведмедя -Корінним мешканцем Північного полюсу є білий ведмідь. Але освоюючи цей край людина винищила половину цих полярних гігантів масою 1т 1ц. Тому вони охороняються законом. Допоможемо та підгодуємо. Вивезли- 7 250 кг Вивезли – 6 360кг Залиш. ?, на 3 24кг менше Залиш.- ?, на 2150кг менше
Учні високого і достатнього рівня виконують виразом, решта діями після аналізу, користуючись схемою.
( 5 крок)
3 Офтальмологічна пауза
4. Групова робота Виконання цікавих задач. -На островах та узбережжі Півн.Льод океану селяться безліч пташок, утворюючи пташині базари. Про них задача для 1 команди. - Біля берегів ростуть бурі та зелені водорості. Про це задача 2 команді. Задачі: 1. На узбережжі Північного Льодовитого океану збирається велика кількість пташок, утворюючи галасливі «пташині базари». Порахуйте скільки разом зібралося птахів., гагари- 2 215 пт. , кайри – 1 760 пт.
2. Біля берегів ростуть бурі та зелені водорості – ламінарія та фукус. На скільки довжина стебла ламінарії більша за довжину стебла фукус, якщо ламінарія- 6 890мм, а фукус- 2 150 мм. (Представлення виконаного завдання) ( 6 крок)
У. Підсумок уроку 1)Визначення переможців подорожі 2) Опитування -Що нового дізнались на уроці? Як треба + і – багатоцифр числа? -Як слід поводитись з тваринами? Відноситиь до навколишнього середовища? 3) Оцінювання УІ. Домашнє завдання 1ком - №322, 323, 2 ком – № 314, 322
|
|
Copyright MyCorp © 2024 |